niedziela, 13 sierpnia 2017

NOWOŚCI HEAN - SZMARAGDOWY MAKIJAŻ OKA + ŚWIETLISTA SKÓRA

Pokazywałam Wam ostatnio na Instagramie i Facebooku piękną paczkę od marki Hean, dziś na twarzy, ciele, brwiach i ustach testuje nowości, które otrzymałam. Wyszedł mi wieczorowy szmaragdowy błysk i piękna świetlista skóra. Świetną robotę zrobiło trio rozświetlaczy, których użyłam na twarzy, dekolcie i ramionach - błysk wyglądał obłędnie na żywo, a na zdjęciach prezentuje się piękny zdrowy glow 💕  Miłego oglądania 💗💗

# I show you lately on my IG and Fb some unboxing from Hean and today I want to show you how some of these products works on me. I made some semerald sparkle and glowy skin. I love new Hean highlighter trio - I've used it on my face, arms and cleavage and it looks amazing 💕 Have a nice watching guys 💗💗 #




UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Kryolan Concealer Circle no. 3
- Hean Luxury Cushion Foundation 803 Natural,
- Hean High Definition Concealer 103 Ivory
- Hean Mineral Makeup Cover&Matte loose powder,
- Hean Pro Contour Palette,
- Hean Strobing Facial Palette,
- Hean Let's Blush Contour 402 Sugar Cane
- Hean Luxury Lipstick 711, 710
- Hean Eyebrow Professional Set
- Hean Gel Eyeliner
- Nyx Avant Pop shadow palette
- Zoeva Naturally Yours palette
- Inglot eyeshadow 118

4 komentarze:

  1. Piekny makijaz a kolor oczu idealnie do Ciebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś powiedzieć coś więcej o pomadce? Jak się sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemne kremowe pomadki, trwałość standardowa a pogmentacja w zależności od koloru. Ale to przetestowałam również ich płynne matowe pomadki i te są po prostu świetne!

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...