niedziela, 6 sierpnia 2017

BLACK AND WHITE MAKEUP - GRAFICZNY EDYTORIAL

Chyba za dużo tych "ładnych" makijaży, przełamiemy to dziś kontrastowym edytorialem😁Potrzebowałam nieco swobodnej, kreatywnej zabawy, mam nadzieję, że są tu miłośnicy makijaży kreatywnych 😉 Miłego oglądania!

# There was too much of preety looks recently, so I did some editorial today 😀 Some free creative play, I hope, there are some fans of creative make-up here?😉 Have a nice watching! #




UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Kryolan Fun Faze makeup creme, black
- Kryolan Supracolor 070
- Inglot Gel Liner 77
- Douglas mascara from Bubble Palette

3 komentarze:

  1. Ty to jednak masz szalone pomysły :)
    Swietnie Ci wyszedł ten makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś mistrzynią w tym co robisz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo :D Zanim zjechałam w dół, myślałam że to negatyw :O
    Geniusz w czystej postaci ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...