niedziela, 9 lipca 2017

PRZYDYMIONE OKO Z FIOLETEM I BROKATEM

Czasami mam ochotę stworzyć coś, w czym będę wyglądać po prostu ładnie 😊 Niczym #Instagirl 😉 To miał był ładny makijaż w brązach, niestety nie powstrzymałam się, żeby tego brązu porządnie nie przełamać :P Tym razem postawiłam na fiolet 💜 Dziś przedstawiam Wam kolejny make-up tworzony na Live na Instagramie, myślę, że nieco bardziej wyjściowy niż większość😝 Miłego oglądania! 💕 
Mój IG: @redmylipsart, również zapraszam! 

# Sometimes I just want to do sth what makes me pretty like an #Instagirl😉 It suppose to be some smoked brown eyes, but I couldn't just leave it like that and I add some purple to this look💜 This is my next look from Instagram Live, I hope you like it💕
My IG: @redmylipsart #






 UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Kryolan Concealer Circle no. 3
- Revlon Colorstay 180
- Clarins Instant Concealer 01
- Kryolan Anti-shine powder
- Nyx Highlight& Contour Pro Palette
- Glazel Visage eyeshadow terracotta
- Nyx Liquid Illuminator 01,
- Lh Cosmetics Infinity Palette, Milky Way
- Nyx Tame&Frame Tinted Brow Pomade 04
- Maybelline Color Tatoo 40
- Nyx Liquid Suede, 10 Amethyst
- Zoeva Cocoa Blend palette
- Inglot eyeshadow 118, 491
- Rimmel Scandaleyes 009
- Nyx Vivid Brights, 02
- Max Factor 2000 calorie

5 komentarzy:

  1. Świetny makijaż. U mnie często dzieje się to, że chce coś delikatnego, ale nie mogę się powstrzymać, by dołożyć na oku więcej i więcej hehe :D
    Zostawiam obserwację kochana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie! Dramat :P
      Dziękuję <3

      Usuń
  2. Cudne oko jak zawsze i te kolor na ustach - świetny !!!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...