poniedziałek, 17 lipca 2017

NIEKLASYCZNY MAKIJAŻ W BRĄZACH ;) / MAKIJAŻ BIZNESOWY

Chodziły za mną te brązy niemiłosiernie. Może jednak dam radę nie przełamać ich żadnym kolorem i postawić na bardziej klasyczny, przystępny dla odbiorcy look?😜 Dałam radę. Brwi jak od linijki i piękna matowa czerwień na ustach a na oku brąz ze złotem 😊 Jak Wam się podoba? Dajcie znać co sądzicie na temat zdjęć, cały czas "walczę" z aparatem, żeby mnie słuchał😆 Mam nadzieję, że poprawiłam nieco jakość zdjęć i edycji i na wszystko milej się patrzy😄 Dajcie znać w komentarzach! Buziaki! 😚

# I wanted to use some classic browns, with no extra color, just brown to make this look more useful for you guys😜 I hope I make it. Brows on fleek and amazing matte lipstick, but classic brown with gold on my eyes😊 Tell me do you like it and what do you think about photos, I'm still trying to do my best and make it even better😄 Kisses!😚





UŻYŁAM: I'VE USED:
- Max Factor Lasting Performance foundation
-Mac Pro Longwear Concealer NW15
- Nyx HD Studio Photogenic powder
- Hean Pro Contour Stick 101, 102, 103
- Kobo Luminous Baked Colour 103 Rosy Brown
- The Balm Cindy Lou Manizer
- Nyx Tame&Frame Tinted Brow Pomade 04 Espresso
- Nyx Matte Lipsstick 05 Indie Flick
- Zoeva Naturally Yours palette
- My Secret Star Dust 4
- Melkior Eyeliner&Khol pencil brown
- Max Factor 2000 Calorie

7 komentarzy:

  1. Ślicznie. Kocham makijaże z brązami. Sama na co dzień stawiam na brązowe cienie. Zostaję na dłużej i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny makijaz i doskonale wywazone oko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie to skomponowalaś
    Ostatnio szaleję z czerwonymi ustami, teraz wiem z czym jej połączyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłaś w moje odcienie. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow perfekcyjnie w każdym calu ! :D
    brwi i oczy przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...