poniedziałek, 3 lipca 2017

BROKATOWE ŁZY I METALICZNE NIEBIESKIE USTA - MAKIJAŻ KREATYWNY

Makijaż który wykonałam na live na Instagramie - obiecałam wrzucić wczoraj, ale niestety nie zdążyłam :( Moja improwizacja zakończyła się subtelnym cut crease, brokatem i metalicznym błękitem na ustach ;) Mam nadzieję, że przypadnie do gustu :D Zapraszam na mój Instagram @redmylipsart, gdzie można mieć ze mną nieco lepszy kontakt i codzienną dawkę inspiracji ;) Do następnego! :*

# My yesterday's make-up from IG live - I promised to show it and here I am, but little late :P I did some soft cut crease, glitter and metallic blue lips ;) I hope you like it! See you on my IG @redmylipsart, when I am a bit often so if you want better contact with me and more inspirations - you're welcome to visit me :) See ya! #







UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Kryolan Concealer Circle no.3
- Revlon Colorstay 180
- Mac Pro Longwear concealer NW15
- NYX HD Studio Photogenic powder
- Douglas Bubble Palette
- My Secret Star Dust Eyeshadow 1
- Nyx Tame&Frame Tinted Brow Pomade 04 Espresso
- Nyx Wicked Lippie 12
- Zoeva Cocoa Blend
- Nyx Primal Color 02
- Nyx Prismatic Shadow 08
- Nyx Glitter Brillants 01
- Glitter
- Nyx Wonder Pencil 01 Light
-Inglot eyeshadow 58, 118
- Max Factor 2000 Calorie
- Melkior Eyeliner &Khol black, brown

8 komentarzy:

  1. Masz przepiękny uśmiech :) To on wygląda najbardziej zjawiskowo w tym makijażu :) Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie Ci w tym makijazu, moze nie jest on na codzien ale na impreze jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie Ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...