niedziela, 21 maja 2017

INTERPRETACJA FACECHARTU @MILK1422

Wśród miłośników makijażu jest grupa artystów znana dosłownie wszystkim. Takim artystą jest gość, który prowadzi swój instagram pod psaudonimem @milk1422, profil słynie z niesamowitych facechartów (makijaży wykonanych na kartce) i równie niesamowitych interpretacji wykonanych przez innych instagramowiczów 😉 Zakochana w jego pracach w końcu postanowiłam odtworzyć któryś makijaż na swojej twarzy. Lekko (albo i trochę mocniej) zmieniłam motyw kwiatów z drobnych narysowanych na świeże w różnych wielkościach przyklejone do skóry. Przez to makijaż wygląda jeszcze ciekawiej :) Co sądzicie? Znacie i obserwujecie milk1422?

#There's some make-up artists tahat all make-up freaks know about. For example @milk1422 from instagram profile known from his amazing facecharts. I decide to use one of his facechart as my inspiration and I did. I change drawed flowers for real in many colours and sizes to make it even more interesting. What do you think? Do you know milk1422? #







UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Revlon Colorstay 180
- Kryolan Concealre Circle No. 3
- Kryolan Anti-shine powder
- MAC Pro Longwear Concealer NW15
- NYX Liquid Illuminator 01
- Max Factor 2000 Calorie Mascara
- LH Cosmetics Infinity Palette
- Nyx Tame&Frame Tinted Brow Pomade, 04 Espresso
-Inglot gel liner 77
- Melkior Eyeliner&Khol pencil brown
- Melkior Liquid eyeliner white
- Golden Rose Dream Lips Lipliner 518
- Nyx Liquid Suede 07 Sandstorm


4 komentarze:

  1. Podoba mi sie efekt na powiekach, wygląda jakby była na ich woda :) W jednym zdaniu super makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie originalny. Jestes bardzo kreatywna, bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dziś dołączyłam do grona jego fanek :) To co tam pokazuje jest mega :) Twoja propozycja świetna :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...