niedziela, 14 maja 2017

BLOOMING SKULL - FACEART Z CZASZKĄ

Czasami moją inspiracją do makijażu jest kosmetyk, którego dawno nie używałam - w tym przypadku były to cienie Primal Colors z Nyxa, które od dłuższego czasu tylko leżały i patrzyły na mnie😜😜. Posiadając całą multikolorową gamę barw czułam się zainspirowana i chciałam użyć wszystkich na raz😁😁😃! Więc użyłam. Zobaczcie co z tego wyszło😊

# If I don't use some products for a long time, they become my biggest inspiration. I made this look with using Primal Colors eyeshadows from Nyx - they were staring at me and saying: use us 😜😜. I have so many shades of these, and I wanted to use them all in one look 😁😃 And I did 😁 #





UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Nyx Invicible foundation,  Ivory + Pro Foundation Mixer , White
- MAC Pro Longwear concealer, NW15
- Nyx HD Studio Photogenic powder
- Nyx Color Mascara 05, 06, 07
- Nyx Primal Colors eyeshadows 01, 02, 03, 04, 05, 06, 07, 08
- Melkior Liquid Eyeliner, White Blanc
- Nyx Vivid Brights Liquid liner 02, 03, 04, 06, 07, 09

6 komentarzy:

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...