piątek, 5 maja 2017

BADDIEGLAM - CZEKOLADOWE USTA I RZĘSY DO NIEBA ;)

Dzisiejszy look bazuje na kilku charakterystycznych elementach - rozświetlonej skórze, która pięknie komponuje się z błyszczącą mokrą powieką i czekoladowymi ustami. Brwi lekko przyciemniłam i dokładnie wyczesałam, nie wyrysowywałam ich jak zwykle. Charakteru dodają wariackie rzęsy 😜 Bardzo podoba mi się ten look! Kolor na ustach jest obłędny! Do wyrysowania konturu użyłam konturówki z Golden Rose 518, właściwy odcień nadał mi cień z palety LH Cosmetics Infinity Palette w odcieniu Zwicky 💖💖 Jestem ciekawa co sądzicie na temat tego makijażu :) Podobają się Wam takie brwi czy wolicie dokładnie wyrysowane?

# Wet eyes mixed with chocolate lips, crazy lashes, bushy brows and highlighted face ;) Made this lips with Golden Rose Lipliner 518, LH Cosmetics Infinity Palette in shade Zwicky and pure lipgloss. I made bushy brows just to lightly darkening them and brush them to the opposite side, I don't want them to look to sharp this time. What do you think about this look of my eyebrows and my whole makeup? And do you like my crazy lashes? 😜 #





UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Kryolan Concealer Circle no.3
- mixed Revlon Colorstay 180 + Nyx Liquid Illuminator 01
- MAC Pro Longwear Concealer NW15
- Clarins Instant Concealer 01
- Nyx HD Studio Photogenic Powder
- LH Cosmetics Infinity Palette Maffei- contour, Pinwheel - blush, Milky Way - highlight, Cigar - eyebrows, Zwicky - lips
- IsaDora eyebrow styler
- Golden Rose Dream Lips Lipliner 518
- Astor Shine Deluxe 001

7 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie: http://moritka.blogspot.com
    Obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :D jak się robi efekt takiego mokrego oka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nic prostszego, zwykły błyszczyk do ust :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Piękny makijaż, świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzęsy robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...