niedziela, 23 kwietnia 2017

PIXEL - MAKIJAŻ GRAFICZNY (NYX FACE AWARDS)

Witajcie😀 Po małej przerwie chcialałam pokazać Wam moją pracę, którą wykonałam jako zgłoszenie do konkursu Nyx Face Awards. Niestety 3,5 godziny ciapania kwadracików nie wystarczyło aby w tym roku wziąć udział w dalszych etapach konkursu 😜😜 Cieszę się jednak, że wykonałam tą pracę, bo od dawna chodziła mi po głowie. Pixel, Minecraft, robot - nazwij go jak chcesz 😁😁

# Hi!😀 After a while I want to show you my Nyx competition artwork. Unfortunately 3,5 hour of work won't let me be in final 20, but i did this make-up, which I wanted to to for a long time😜. Pixel, Minecraft, robot - call it as you wish 😁😁 #





UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Nyx Pro foundation mixer 03, 05
- Podkład Revlon Colorstay 180
- Puder Kryolan Anti-shine
- Baza Nyx Pore Filler Base
- Pomadka Nyx Liquid Suede 09, 10
- Szminka Nyx Butter Lipstick 01
- Farba Kryolan Supracolor 070
- Farba Kryolan make-up creme (black)

5 komentarzy:

  1. Mi jednak nie do końca się podoba. Ciekawy pomysł, choć ja widziałabym go trochę inaczej, bardziej trójwymiarowo, trochę bym dopracowała kwadraciki, jednak widać, że zajęło Ci to dużo pracy. Szkoda, że się nie udało przejść w dalszych etapach :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...