poniedziałek, 19 grudnia 2016

BORDOWO-MIEDZIANE CUT CREASE

Chyba trafiłam w świąteczny klimat, choć świąt nie obchodzę a atmosfera wcale mi się nie udziela 😜 Uwielbiam taką kolorystykę 💖💖 Bordo, śliwki, róże, ciepłe brązy, miedź, złoto ....😍😍😍 Zmajstrowałam z tego delikatne cut crease przełamane brokatową kreską w załamaniu. Mam nadzieję, że się Wam podoba 😃 Dajcie koniecznie znać! Buziaki!

# I love these colors! All that kinda plum purlpes, burgundys, coopers, pinks and golds 💗💗💗 I made soft cut crease with glitter liner on crease, I hope you like it! Kisses! #







 UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Podkład Nyx Invicible foundation 01 Ivory
- Korektor Nyx HD concealer 02 Fair
- Puder Kryolan Anti-shine powder
- Bronzer Joko
- Róż Glazel Visage Pressed Rouge mini
- Rozświetlacz The balm Cindy Lou Manizer
- Pomada do brwi Nyx Tame&Frame tinted brow pomade, 04 Espresso
- Konturówka Golden Rose Dream Lips Lipliner 520
- Szminka NyxPro Lip Cream Palette, Plums 6
- Tusz Max Factor 2000 Calorie mascara
- Kredka Melkior Eyeliner&Kohl Pencil, brown
- Rzęsy Ardell Demi Wispies
- Nyx Glitter Brillants 02
- H&M Glitter Dust, white
- Konturówka w żelu Inglot, 76, 77
- Cień Inglot 74, 361
- Paleta Sleek I-Divine Curacao
- Paleta Zoeva Naturally Yours i Cocoa Blend

10 komentarzy:

  1. wow, rewelacja! chciałabym mieć takie umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż oka śliczny, usta również, aczkolwiek muszę przyznać, że nie do końca podoba mi się konturowanie nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zdecydowanie zbyt mocny, ale wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny idealne zestawienie kolorów harmonia ust o oka

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...