czwartek, 10 listopada 2016

KONKURS REDMYLIPS, DO WYGRANIA BESTSELLERY MARKI NYX

Zbiegło się w czasie kilka okazji do zrobienia małego konkursu na moim facebooku :) Po pierwsze: pierwszy tysiąc polubień na facebooku, po drugie: jedna z moich ulubionych firm, NYX ruszył w końcu ze sklepem internetowym, po trzecie: dwa dni temu miałam urodziny :D Konkurs organizuję na swoim facebooku i tam Was odsyłam po przeczytaniu regulaminu :)
-----> KLIK <-----



POSTANOWIENIA OGÓLNE:
* Organizatorem konkursu i sponsorem nagród jestem ja i blog Redmylips make-up
* Konkurs obowiązuje na terenie całej Polski
* Konkurs trwa od 10.11.2016r. do 24.11.2016r.
* Wyniki konkursu ogłoszone zostaną najpóźniej trzy dni od zakończenia konkursu

ZASADY I PRZEBIEG:
* Uczestnikiem może być osoba fizyczna, która polubi mój funpage na facebooku
* Należy być obserwatorem mojego profilu na facebooku, udostępnić post z konkursem na swojej osi czasu i skomentować post odpowiadając  na pytanie konkursowe: Co zmalujesz wygranymi w konkursie kosmetykami?
* Komentarz pod postem konkursowym jest jednocześnie zgłoszeniem do konkursu
* Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów konkursu nie będą brane pod uwagę
* Wygrywa osoba, która zostawi najbardziej interesujący komentarz
* Ze zwycięzcą będę kontaktować się osobiście za pośrednictwem facebooka, w celu uzyskania adresu na który prześlę nagrodę
* Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w trakcie konkursu

NAGRODY:
* W konkursie wygrywa tylko jedna osoba, przewiduję zatem jedną nagrodę rzeczową
* Brak możliwości wymiany nagrody na równowartość pieniężną, jak również brak możliwości wymiany poszczególnych produktów na inne
* Nagrodą w konkursie są produkty do makijażu marki NYX widoczne na zdjęciu:
- 1x Paleta Highlight and Contour Pro Palette
- 1x Sztyft do konturowania Wonder Stick
- 1x Róż Ombre Blush
- 1x Puder sypki HD Studio Photogenic
- 1x Płynny rozświetlacz Born To Glow Liquid Illuminator
- 2x Kredka Jumbo Pencil
- 2x Płynny eyeliner Vivid Brights
- 1x Kolorowy tusz Color Mascara
- 2x metaliczne cienie Prismatic Eyeshadow
- 2x matowa szminka Liquid Suede
- 1x Matowa pomadka Soft Matte Lip Cream
- 1x kremowa płynna pomadka Wicked Lippies

Kochani do dzieła bo kosmetyki są warte grzechu! Życzę kreatywnej burzy mózgów i powodzenia! Buziaki!!

4 komentarze:

  1. Mega kosmetyki!!!Kochana gratuluję 1000 polubień,na facebook.Twoję makijaże,sa inspiracją dla nie jednej z nas.Na makijażu nie znam się kompletnie,jednak dajesz mi mega motywację,by móc tworzyć te piękne dzieła na twarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak cudownie mi to czytać. Ciesze się, że kogoś inspiruję, motywuję, to jest cudowne <3 Dziękuję <3

      Usuń
  2. Powodzenia :) Świetne nagrody :) No i oczywiście wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi się oczy zaświeciły jak zobaczyłam takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...