poniedziałek, 5 września 2016

MAKIJAŻ MONOKOLORYSTYCZNY Z PALETĄ NYX AVANT POP

Historia tego makijażu jest prosta - zachciało mi się zieleni :) Znalazłam idealnie intensywną, żywą i soczystą niczym polskie lato (:P) w paletce Nyx Avant POP. Użyłam jednego cienia, który rozprowadziłam na całej powiece, również w wewnętrznym kąciku i dokładnie roztarłam. To świetna propozycja na letnią imprezę. Korzystać puki nie przyszła zima! Buziaki! :*

# Story of this make-up is pretty simple - I just wanted to use green :) I found one so intensive, fresh as polish summer is (:P) in Nyx Avant Pop palette. I've used one eyeshadow and spread allover my eye, even my inner corner, and blend well. I think It's great idea for summer party. Use it till winter comes out!:D Kisses! :* #





UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Max Factor Lasting Performance foundation, 102 Pastelle + Nyx Pro Foundation Mixer, White
- Nyx HD concealer 02
- Kryolan Anti-shine powder
- Nyx cheek contour duo palette
- Glazel Visage eye shadow terracotta
- Catrice Brow Definer, 040 Brow'dly Presents
- Golden Rose Dream Lips lipliner 518
- Nyx Avant POP 01 Art Throb
- Hean Giant Shock xxl Volume


3 komentarze:

  1. Prosty a jakże efektowny :) Ta świeża, soczysta zieleń świetnie współgra z ciemnymi ustami :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny i kolorowy makijaż:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło, okiełznałaś ten kolor, brawo!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...