wtorek, 20 września 2016

GLITTER FACE - MAKIJAŻ BROKATOWY

Nawet nie wiece jak ciężko jest uchwycić brokat na zdjęciu! :) Makijaż, który nazwałam "glitter face" chodził mi po głowie chyba od kilku lat. Zawsze przerażało mnie jego zmywanie i w tej kwestii się nie pomyliłam, bo brokat był wszędzie.... Ten piękny błysk wymagał jednak innych warunków oświetleniowych, żeby nie wyglądał jedynie jak świecąca się twarz. Na moim Instagramie wrzuciłam filmik, aby pokazać jak pięknie i magicznie się mieni, zajrzyjcie i zobaczcie <3 
Lubicie brokat? :)

# You can't imagine how hard is to catch glitter on photos! I was thinking to do "Glitter face" make-up for a long time, but washing it off always scares me. And I was right, glitter was everywhere.... This amazing sparkle needs little different light to not look just like shiny face. Check out my Insta video to see how amazing it looks when I move.
Do you like glitter? :) #





UŻYŁAM/ I'VE USED:
- Podkład Nyx Invisible foundation 01
- Korektor Flormar full coverage concealer
- Paleta Nyx cream highlight and contour palette 01 light
- Róż Sleek blush by 3, Californ.i.a 370
- Pomada do brwi Nyx tame&frame brow pomade, 04 espresso
- Rzęsy Ardell, Demi wispies + połówki
- Szminka Melkior lipstick, Fantasy
- Brokat H&M glitter

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się ! STRASZNIE ! ;)
    Genialne muszę coś takiego zrobić !

    OdpowiedzUsuń
  2. wow pięknie to wygląda:) świetny pomysł z tym brokatem:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie,to wyglada.Skojarzył mi sie ten makijaż z wyjściem spod prysznica

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Efekt idealny na sesję ;-) Podziwiam Twoją odwagę! I nie chodzi mi tu o makijaż a o trudność w zmyciu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda! Choć jak dla mnie tylko do zdjęć, zwykle nie lubię jak coś w moim makijażu się świeci! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tylko do zdjęć :) Ja tak nie chodzę :P

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...