niedziela, 3 lipca 2016

ZAZDROŚĆ | WYZWANIE MAKIJAŻOWE "7 GRZECHÓW GŁÓWNYCH"

To już ostatni grzech z serii "7 grzechów głównych". Tym razem zzieleniałam z zazdrości :) Całość wykonałam kosmetykami NYX (mam ich tyle, że musiałam wypróbować ile się da! :P ). Fotografowała, jak zwykle, Magda Sulwińska :) Szykuje się małe podsumowanie serii, czekajcie cierpliwie i dajcie znać co sądzicie o zazdrości :) Buziaki!

# This  is the last one sin from "7 deadly sins challenge". I'm green with envy this time :) I made all make-up with using Nyx product (i have so much of them!). Magda Sulwińska was a photographer, as always. IWait for summary of all challenge and tell me do you like my envy :D Kisses! #






 UŻYŁAM/ I'VE USED:

Twarz/ Face:
- Podkład NYX Invincible 01 Ivory
- Podkład w sztyfcie NYX Mineral Stick Foundation 01
- Kremowa paleta do konturowania NYX Cream highlight&contour palette
- Puder NYX HD Studio Photogenic
- Róż NYX Ombre blush 08 Code Breaker
- Paleta do konturowania NYX Highlight and contour pro palette

Usta/ Lips:
- Szminka w płynie NYX Liquid Suede 10 Amethyst, 01 Stone Fox

Oczy/ Eyes:
- Eyeliner w płynie NYX Vivid Brights, 07 Vivid Envy, 03 Vivid Escape, 02 Vivid Violet,
- Kolorowa maskara NYX, 07 Forget Me Not
- Tusz NYX The Skinny Mascara 01 Black
- Cień NYX Primal Colors 08 Hot Green
- Paleta cieni NYX Avant POP shadow palette, 01 Art Throb

5 komentarzy:

  1. Wow! Dla mnie Bomba !!! Strasznie podobają mi się Twoje artystyczne Makijaże i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...