niedziela, 10 lipca 2016

MY STYLE# KONTRASTOWY MAKIJAŻ DZIENNY - ŻÓŁTY&BORDO

Dziś chcę pokazać Wam "mój" makijaż dzienny, czyli coś w czym czuje się genialnie, nadaje się na wyjście i nie wieje nudą ;) Postawiłam na kontrast oczu i ust, myślę że bordo i żółty to świetne połączenie, ja jestem zakochana :P Co sądzicie?

# Today I want to show you "my" daily make-up, something I can wear everyday, feel cool in it and it's not boring ;) I've used contrast colors on my lips and eyes, I think yellow and burgundy is a great combo, I'm in love :P What do you think? #





UŻYŁAM/ I'VE USED:

Twarz/ Face:
- Podkład Revlon Colorstay,
- Korektor rozświetlający Hean high Definition concealer,  103 Ivory
- Puder Nyx HD Studio Photogenic
- Puder prasowany brązujący Joko, J15 New
- Róż prasowany Glazel Visage pressed rouge mini
- Rozświetlacz Nyx Illuminator, 01 Narcissistic

Brwi/ Brows:
- Pisak Catrice Brow Definer, 030, 040

Usta/ Lips:
- konturówka Golden Rose Dream Lips lipliner 517

Oczy/ Eyes:
- Kredka Nyx jumbo Penicil, Milk
- Paleta cieni Glazel Visage
- Maskara Max Factor 2000 calorie
-połówki rzęs Ardell

7 komentarzy:

  1. Super! Zawsze to coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pomyślałabym,że takie połączenie może wyglądać tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne ! Świetna kompozycja i pasuje Ci. Ja na co dzień też szleję z kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo pasuje do Twojej urody :)Ciekawe jakby się sprawdził z moim jasnym blondem.
    U mnie na blogu rozdanie, a w nim pomadka do ust Lancome. Serdecznie Cię zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeżo, soczyście, świetne połączenie kolorów! Zakochałam się w odcieniu ust <3

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...