środa, 1 czerwca 2016

TOP 20 NYX FACE AWARDS| POLISH FACE AWARDS

Chwaliłam się na Instagramie, chwaliłam się na Facebooku a zapomniałam o moim dziecku - blogu :) Chciałabym się podzielić z Wami moją radością, otóż zakwalifikowałam się do finału konkursu NYX FACE AWARDS! To pierwsza polska edycja a ja jestem w TOP20 wśród topowych polskich blogerek i youtuberek! To zaszczyt, honor i mega radość :) Bardzo dziękuję wszystkim moim bliskim, znajomym i czytelnikom, którzy wspierają mnie w mojej makijażowej działalności :* Trzymajcie kciuki za dalszy etap konkursu!

# I'm in TOP20 of Nyx Face Awards!!#


10 komentarzy:

  1. Gratuluje, Twoja praca jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :) Świetny makijaż, bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! trzeba mieć wielki talent żeby takie cuda tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero trafiłam na Twojego bloga, szczerze powiem, że jestem zachwycona makijażami :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje i życzę powodzenia w dalszym etapie :) mocno trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...