sobota, 4 czerwca 2016

RELACJA Z NYX VIP PRE-OPENING PARTY

W dniu dzisiejszym, czyli 04. 06. 2016 został otwarty pierwszy butik NYXa w Polsce. Ich stacjonarne stoisko możecie odwiedzić teraz w Galerii Mokotów w Warszawie i jest to butik światowego poziomu. Z okazji otwarcia pierwszego butiku, NYX zorganizował swój "wieczór panieński", w którym miałam przyjemność uczestniczyć dwa dni temu.


Impreza zorganizowana została w Warszawie w kamienicy na ul. Mysiej. Na to wyjątkowe wydarzenie zaproszeni zostali wszyscy przyjaciele NYXa, najlepsi polscy wizażyści, blogerki i vlogerki. Zaproszenie otrzymałam w połowie maja i muszę przyznać, że nie mogłam się jej doczekać.
Oprócz genialnego towarzystwa można było uczestniczyć w ciekawych atrakcjach wieczoru, obejrzeć, "pomacać" i wypróbować produkty w Strefie Makijażu, posłuchać występu zespołu MOMO, zrobić sobie zdjęcie na greenscreenie i ściance do selfie a nawet zrobić sobie tatuaż :)


Miałam przyjemność poznać i pogadać z wieloma cudownymi osobami. Przede wszystkim poznałam cudoooowne dziewczyny z NYX Team, uczestniczki, które dostały się do TOP20 konkursu NYX Face Awards (niestety nie wszystkie :( ). Pogadałam z Ewą z Red Lipstick Monster, Karoliną Zientek, Agnieszką Janoszką Dressed In Mint, Danielem Sobieśniewskim. Poznałam również Maxineczkę, Kamilę Patynę, Agnieszkę Grzelak, dziewczyny z Love And Great Shoes i wiele, WIELE innych cudownych dziewczyn... Niestety nie mam za wielu zdjęć, nie pamiętałam o tym w trakcie imprezy:)






Kolejne atrakcje: tort- szminka i "ściana pocałunków" na której dziewczyny odciskały swoje buziaki :) Na zdjęciu ściana jest prawie pusta, ja i Ewa RLM odcisnęłyśmy się jako pierwsze. 



Jakby tego było mało na pożegnanie otrzymałyśmy Goodie Bag i kolejną porcję perełek NYX <3
Dziękuje NYX Team za cudowne wydarzenie, wspaniałą atmosferę i masę atrakcji ! W końcu byłam w miejscu, gdzie nikt nie patrzył na mocny makijaż jak na wariactwo ;)


Relację z imprezy możecie zobaczyć również na ESKA.PL.
Byłyście na wydarzeniu?
Odwiedziłyście już butik NYXa w Warszawie? Byłyście na otwarciu?

8 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :) Świetnie że impreza się udała !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile znajomych twarzyczek. :D
    Nie po drodze mi niestety do Warszawy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mażą mi się takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę udziału w evencie ! tylu wspaniałych ludzi, jak żałuję że dzieli mnie od tego miejsca tyle km...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam relacje na snapie u Ewy i Agnieszki, musiało być świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę :) super makijaż :D

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...