piątek, 17 czerwca 2016

POLISH NYX FACE AWARDS - PRACA KONKURSOWA ANIME (NATSU/ FAIRY TAIL)

W końcu! Moja praca na Polish Nyx Face Awards skończona! Tematem zadania konkursowego było ANIME, czyli japońskie bajki. Wcieliłam się w jedną z moich ulubionych postaci, Natsu z mangi Fairy Tail, który był magiem władający moca Smoczego Zabójcy. Trzymajcie za mnie kciuki i zapraszam do oglądania!! :*

#Finally my Plish Nyx Face Awards make-up video is done! ANIME was the subject of competition, so I choose one of my favourit characters from Fairy Tail - Natsu, Dragon Slayer. Cross your fingers for me, enjoy your watching! :* #


Zapraszam na mój kanał Youtube!

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie powinnaś wygrać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh my goodness! Niesamowity make-up! :))
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem inny od reszty zgłoszeń :) Bardzo ładnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Świetnie ci to wyszło, jestem pod wrażeniem :) Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...