piątek, 10 czerwca 2016

MAKIJAŻ DZIENNY NOWOŚCIAMI MELKIOR - PODWÓJNA KRESKA

Bardzo stęskniłam się za jakąś ciekawą propozycją makijażu dziennego :) Chciałam wykorzystać również produkty, które wygrałam jakiś czas temu w konkursie u Zmalowanej i Melkior, przede wszystkim obłędną malinowo-różową szminkę i biały eyeliner. Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu :) Umalowałybyście się tak na co dzień? Buziaki!

# I missed some interesting daily makeup. Moreover I wanted to use some new products from Melkior I won while ago from Zmalowana, above all, raspberry-pink lipstick and white eyeliner. I hope you like it! Kisses! #




 UŻYŁAM/ I'VE USED:

Twarz/Face:
- Podkład Revlon Colorstay 180
- korektor kryjący Flormar full coverage concealer
- korektor rozświetlający Hean High Definition concealer 101 Porcelain
- Kredki do konturowania Hean Pro contour stick 102, 103
- Paleta do konturowania Nyx highlight and contour palette
- Róż Inglot

Brwi/ Brows:
- pisak do brwi Catrice Longlasting Brow Definer, 040 Brow'dly Presents

Usta/ Lips:
- Szminka Melkior Express Yourself

Oczy/ Eyes:
- Cień do powiek MySecret 508
- Cień do powek Essence 06
- Cień do powiek Kobo 114
- Eyeliner Melkior liquid eyeliner, White Blanc
- Eyeliner Nyx Vivid Brights, Vivid Petal
- Maskara Max Factor 2000 calorie
- Rzęsy Ardell Demi Wispies

13 komentarzy:

  1. Obłędna kreska !!! Cudowny ten Makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kreska :) Ja z pewnością pomalowałabym się tak na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak dla mnie to i tak ekstrawagancja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten pisak z Catrice do brwi! Niesamowity efekt, bardzo mi się podoba.
    No i muszę Ci przyznać świetnie pozujesz do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polubiłam te pisaki!
      Dziękuję, to lata praktyki ;)

      Usuń
  5. śliczne, swietny pomysł na sesję

    OdpowiedzUsuń
  6. SUper ta kreska, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...