wtorek, 21 czerwca 2016

KREATYWNIE Z CZERWIENIĄ

 Ten makijaż faceart troszkę sobie "poleżał", zapomniałam o nim :) Strasznie go lubię, to była totalna improwizacja i efekto końcowy jest ultraciekway :) Dla mnie :) Chciałabym zachęcić miłośniczki makijażu do zabawy makijażem. Wiele osób tego nie lubi nie czuje się w tym, preferuje makijaż użytkowy a przecież makijaż kreatywny ma same zalety! Pobudza wyobraźnię, daje fajny warsztat i przede wszystkim jest świetną zabawą. Mnie totalnie odstresowuje. Dajcie znać co o nim myślicie i czy lubicie zabawę makijażem.

# This faceart was waiting for a while, I totally forgot about it. I really like it, because it was totally improvisation. I want to encourage you to having fun with makeup, it has so many advantages! Creativity, practice and relax! What do you think about this one? #





 UŻYŁAM/ I'VE USED:

Twarz/ Face:
- Baza Inglot
- Podkład Revlon Colorstay 180
- Puder Kryolan Anti-shine
- Czerwona farbka Kryolan Make-up Creme
- Płynna pomadka Sleek Matte me 433 Rioja Red

Brwi/ Brows:
- Pisak Catrice Brow Definer 020 Flashy Brows

Usta/ Lips:
- Szminka NYX Butter Lipstick 01 Razzle Fiesta

Oczy:
- Pletka Zoeva Naturally Yours
- Tusz Hean Giant Shock XXL Volume

8 komentarzy:

  1. Kolejny raz jestem pod wrażeniem, extra <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne - nic dodać nic ująć
    perfekcyjne wykonanie :) wow

    OdpowiedzUsuń
  3. Suuperowo i bardzo kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się raczej tak nie bawię makijażem, bo po prostu nie jestem na tyle kreatywna;) To co ty wyczyniasz to jest rewelacja! Ja bym tak nie potrafiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow szczęka mi padła z wrażenia ;o geniusz!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...