czwartek, 5 maja 2016

WIOSENNE INSPIRACJE - KOLOROWE CUT CREASE | KONKURS ZMALOWANA I MELKIOR

Po krótkiej majówkowej przerwie czas porządnie przywitać wiosnę :) Mam dla Was makijaż, który stworzyłam na potrzeby konkursu u Zmalowanej wraz z firmą Melkior. Temat "wiosenne inspiracje" zinterpretowałam tworząc kolorowe cut crease w ciepłych kolorach zółci, pomarańczu, różu i fioletu. To połączenie kolorystyczne bardzo mi się podoba! Czy Wam również? Dajcie znać :) Życzę miłego oglądania!

# After short break I want to finally welcome spring :) I want to show you my make-up I made for Zmalowana and Melkior competition. This is my iterpretation for subject "spring inspirations" - I made colorful cut crease in yellow, orane, pink and purple shades. I really like this combo! Do you like it too? Tell me :) Have a nice watching! #





UŻYŁAM/ I'VE USED

Twarz/ Face:
- Baza Inglot under make-up base
- Podkład Revlon Colorstay 180
- Korektor rozświetlający Hean high Definition, 101 Porcelain
- Puder matujący Keyolan anti-shine powder
- Róż Glazel Visage pressed rouge
- Rozświetlacz w płynie Nyx Born to Glow Liquid Illuminator 01 Sunbeam

Brwi/ Brows:
- Wosk w kredce Nyx eyebrow shaper
- Cienie Inglot 344, 342

Usta/ Lips:
- Szminka Nyx Butter Lipstick, 01 Razzle Fiesta
- Błyszczyk Astor Shine Deluxe, 001 Crystal Diamond

Oczy/ Eyes:
- Paleta cieni Glazel Visage 
- Eyeliner żelowy Inglot 76 (biały, jako baza) + płyn Duraline
- Maskara Hean Giant Shock XXL
- Rzęsy Ardell, Demi Wispies

14 komentarzy:

  1. jakie kolorowe oczko, ale jakoś mi nie gra ten makijaż :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stworzyłaś prze cudny ! makijaż
    prawdziwe dzieło sztuki

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfekcyjny pod względem technicznym, naprawdę, aż szczęka opada. Ale bardziej kojarzy mi się z tropikami, egzotycznymi owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow uwielbiam takie make upy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż! I te kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo papuzi, taki egzotyczny i barwny :) Aż mam ochotę na mango!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka papużka! Zazdroszczę cierpliwości przy blendowaniu i trzymaniu tego cut crease :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż mogę powiedzieć? Jestem pod wielkim wrażeniem! :-)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...