niedziela, 8 maja 2016

PYCHA| WYZWANIE MAKIJAŻOWE "7 GRZECHÓW GŁÓWNYCH"

Pamiętacie jeszcze o moim wyzwaniu makijażowym? Wyzwanie "7 grzechów głównych", tematem tego tygodnia była pycha (więcej na temat wyzwania TU). Nie wiem dlaczego, ale pycha od razu skojarzyła mi się z brokatem, który idealnie podkreśla tą "wyniosłość" charakteru. Osoby wyniosłe tylko pozornie są szczęśliwe a w sercu są bardzo smutnymi ludźmi. Brokatowe łzy mają ten właśnie wewnętrzny smutek symbolizować. Ponadto fiolet jest kolorem pychy dlatego nie mogło go tu zabraknąć. Dajcie znać co sądzicie i koniecznie zobaczcie poniżej propozycje osób,które przyłączyły się do wyzwania! Już nie mogę doczekać się kolejnego tygodnia, najbliższym tematem będzie obżarstwo :D Zapraszam, jeżeli chcesz się przyłączyć! :)

# Do you remember my "7 deadly sins" challenge? Vanity/ Pride was the subject for this week. I don't know why, but I associate pride with glitter which perfectly underline that sin. Pride people playing happy, but they are sad inside, I think, and I symbolize it with glitter tears. Moreover purple is the colour of pride so I just had to use it. Tell me what do you think about it and take a look of other propositions of pride down below! I can't wait next week - It's gonna be gluttony :D Join me if you want to! :) #






UŻYŁAM/ I'VE USED
Twarz/Face
- Podkład Revlon Colorstay 180,
- Korektor Flormar full coverage 01,
- Podkład w sztyfcie Nyx mineral stick foundation 09 Caramel,
- Puder Kryolan Anti-shine
- Paleta do konturowania Nyx highlight&contour palette 01,
- Róż Kobo Luminous Baked Colour 103 Rosy Brown

Brwi/ Brows
- Pomada Nyx Tame&Frame tinted brow pomade 04 espresso

Usta/ Lips
- Płynna pomadka Sleek Matte Me 433 Rioja Red + pomarańczowy metaliczny cień z palety Sleek Curacao

Oczy/ Eyes
- Konturówka w żelu Inglot 77, 
- Kredka Hean 308 dark brown,
- Maskara Max Factor 2000 Calorie,
- Paleta cieni Glazel Visage (pomarańcz, fiolet, granat, biel),
- fioletowy cień Sleek, paleta Curacao,
- cień Kobo 205, 114,
- cień Inglot 63, 325, 395,
- Pyłek My Secret Star Dust 4,
- Brokat H&M glitter dust,
cień Absolute eye colour 300 Pink Rock Super Star

PYCHA - MAKIJAŻE OSÓB, KTÓRE PRZYŁĄCZYŁY SIĘ DO WYZWANIA

Asia, blog NIHIL NOVIFacebook,

Luiza, FacebookInstagramYoutube

"Pierwszym moim skojarzeniem odnośnie pychy był.. elf. Elfki słynął ze swojej urody ale i pyszałkowatości! Piękne, zawistne i zarozumiałe. Dodatkowo kolorem pychy jest fiolet. No i jest, moje połączenie! :)"



13 komentarzy:

  1. Zakochałam się w ostatnim zdjęciu! <3 - całość prezentuje się zjawiskowo, świetna interpretacja. I przepiękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! A ja nie zdążyłam - za mało czasu na przyjemności... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Jak będziesz mieć czas to zmaluj coś :D

      Usuń
  3. wow makijaż jest fantastyczny:) jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow robi wrażenie, chciałabym żeby ktoś mnie tak "odpicowal" i zrobił fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jesteście niesamowite! Aż mi trochę wstyd...
    U mnie inspiracją było złoto- złote usta (bo to co mówię, jest najważniejsze) w połączeniu z odcieniem nawiązującym do królewskiej purpury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu wstyd?? Mi Twoja interpretacja bardzo się podoba, złoto świetnie pasuje do tematu <3

      Usuń
  6. Dziwny efekt w sumie. :) nie wiem co myśleć. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Płacz brokatem. :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  8. usta i ten pyłek.. cudo !!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...