niedziela, 22 maja 2016

NIECZYSTOŚĆ | WYZWANIE MAKIJAŻOWE "7 GRZECHÓW GŁÓWNYCH"

Kolejny tydzień wyzwania za mną. Grzechem, który tym razem zinterpretowałam była NIECZYSTOŚĆ. Chciałam, aby makijaż był dość ordynarny, nie chciałam wyglądać w nim dobrze, raczej wulgarnie. Połączyłam ze sobą kontrastowe kolory: niebieski, fiolet, róż, czerwień, które z jednej strony ciekawie ze sobą współgrają a z drugiej wyraźnie kontrastują podkreślając charakter grzechu. Muszę Wam przyznać, że bardzo podoba mi się to wyzwanie, nie mogę doczekać się kolejnych grzechów :) Mam wrażenie, że jak zinterpretuje już wszystkie 7 grzechów to postawię sobie nowe wyzwanie :P To wciąga!

# Another week of my challenge! This time I made LUST make-up. I wanted to make it not pretty, but really dirty. I mixed few colors by contrast: blue, purple, pink and red just to make it looks more rudely. I have to say I love making this challenge and I can't wait for another sins :) And I gotta feeling, that I'm gonna do another challenge after this one :P, this is addictive!#

Fot: Magdalena Sulwińska





UŻYŁAM/ I'VE USED

Twarz/ Face:
- Podkład Revlon Colorstay 180,
- Korektor Flormar Full Coverage
- Korektor rozświetlający Hean High Definition concealer, 101 Porcelain
- Puder Kryolan Anti-shine

Brwi/ Brows:
- Tusz do brwi Isadora Eyebrow Styler, Light Brown

Usta/ Lips:
- Szminka Rimmel Lasting Finish by Kate Moss, 01

Oczy/ Eyes:
- Konturówka w żelu Inglot, 77
- Cień do powiek w krede Rimmel Scandaleyes, 009 Blamed Blue
- Cień do powiek Inglot 74, 428, 607
- Cień do powiek Kobo 114
- Cień do powiek Cinecitta make-up 010
- Cień do powiek Absolute Eye colour 300
- Rzęsy Ardell, 118
- Tusz do rzęs Hean Giant Shock Mascara XXL


DO WYZWANIA PRZYŁĄCZYŁA SIĘ:


7 komentarzy:

  1. Bardzo sexi :) podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że w tym konkretnym przypadku najlepszym określeniem będzie "tanio" i absolutnie nie jest to negatywne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To określenie jest strzałem w 10! :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie nie jest to coś, co widziałabym na swojej twarzy przy jakiejkolwiek okazji, ale na sesji u modelki... przy odpowiedniej stylizacji... oj tak <3 Profesjonalna praca :)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie Ci to wyszło, jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...