środa, 11 maja 2016

MAKIJAŻ SMOKEY EYE W CZERWIENI

Muszę Wam przyznać, że wszelkie ciepłe odcienie brązu, pomarańczu, rudości, miedzi, czerwieni są moją słabością, jeśli chodzi o makijaż oka. Świetnie czuje się w tych kolorach i pasują one do mojego typu urody. Dzisiejsze smokey eye jest delikatnie przerysowane, ale chętnie nosiłabym takie na większe wyjścia. Wiecie, że pod tym względem jestem dość odważna. Mam nadzieję, że moja dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu, koniecznie dajcie znać czy jest tu ktoś tak makijażowo odważny jak ja ;) Buziaki!

#I have to say, that all warm shades, I mean warm brown, orange, cooper, rusty, red are my make-up weakness. I feel so comfy in those shades and I think they suit me well. Today's smokey eye is a bit overstate, but I still would willingly wear it on some special occasions. You know I'm quite courageous in this point. I hope you like this make-up guys! Kisses! #





UŻYŁAM/ I'VE USED
Twarz/ Face:
- Podkład Revlon Colorstay, 180
- Podkład mineralny w sztyfcie Nyx Mineral Stick Foundation, 09 Caramel
- Korektor Flormar Full Coverage 
- Puder Kryolan Anti-shine
- Paleta do konturowania Nyx Highlight&Contour palette
- Róż Kobo Luminous Baked Colour, 103 Rosy Brown

Brwi/ Brows:
- Kredka do brwi Nyx Micro Brow Pencil, ekspresso
- Tusz do brwi Isadora Eyebrow Styler, Light Brown

Usta:
- Konturówka Golden Rose, 510

Oczy/ Eyes:
- Kredka do oczu Douglas, Back to black
- Paleta cieni Zoeva Coca Blend
- Paleta cieni Nyx California Dreaming
- Cień mono Pierre Rene, 202 Orange Coctail
- Pigment Kobo, 402 Hot Orange
- Maskara Max Factor 2000 Calorie

12 komentarzy:

  1. Jej, cudowny jest ten somkey eye ♥ widać w nim profesjonalną, wyćwiczoną rękę;)

    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jestem pod wrażeniem, uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Dotychczas próbowałam tylko czerwono-pomarańczowej kreski, mam ochotę na coś więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerwień na oczach! Całość pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wyglądasz w takich kolorach obłędnie. Ja swoją drogą nie mam ani jednego czerwonego cienia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, ognisty makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż, ale ja siebie w takim nie widzę. Musiałabym mieć niebieski smokey eye, bo zazwyczaj używam kredek i cieni w tym kolorze. :D Pomysłowo. :-)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...