wtorek, 26 kwietnia 2016

WYZWANIE MAKIJAŻOWE "7 GRZECHÓW GŁÓWNYCH" | MAKE-UP CHALLENGE

Kochani, dziś ogłoszenie parafialne i zachęta do podjęcia razem ze mną makijażowego wyzwania! 

MAKE-UP CHALLENGE "7 GRZECHÓW GŁÓWNYCH"

7 tygodni, 7 makijaży inspirowanych kolejno jednym z siedmiu grzechów głównych. Zasad brak! Zainspiruj się tematem, jego interpretacja jest dowolna - daj się ponieść wyobraźni, podszlifuj swój warsztat i przyłącz się do mnie :) 

Poniższy baner zostawiam do Waszej dyspozycji, możecie go pobrać i udostępnić na swoim blogu aby pokazać innym, że bierzecie udział w tym wyzwaniu :) 

Poniżej podaję terminy, w których ja będę wywiązywać się z zadań - jeśli macie ochotę, wyślijcie mi w tym terminie swoje makijaże na maila (s.goraczkowska@gmail.com w tytule "Wyzwanie makijażowe 7 grzechów głównych"), koniecznie podpiszcie się i wrzućcie link do swojego bloga, jeśli posiadacie. Napiszcie też, który "grzech" wykonałyście ;) Będę chciała stworzyć posty pełne inspiracji z Waszymi (oczywiście podlinkowanymi) makijażami! :)


Terminy z których będę się wywiązywać i terminy nadsyłania swoich prac:

Tydzień 1. Pycha - 02 maja- 08 maja
Tydzień 2. Obżarstwo - 09 maja - 15 maja
Tydzień 3. Nieczystość - 16 maja - 22 maja
Tydzień 4. Lenistwo - 23 maja - 29 maja
Tydzień 5. Gniew - 30 maja - 05 czerwca
Tydzień 6. Chciwość - 06 czerwca - 12 czerwca
Tydzień 7. Zazdrość - 13 czerwca - 19 czerwca

Kto się przyłączy? :)

21 komentarzy:

  1. Super pomysł! Muszę to dogłębnie przemyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zabawa, chętnie będę śledzić makijaże :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie! Własnie skończyłam swoje wyzwanie, więc chętnie podejmę Twoje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyzwanie. Mnie niestety w makijażu wyprzedzają nawet niektóre gimnazjalistki, ale chętnie popatrzę na talenty innych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Muszę sie zastanowić czy bedę miała wystarczająco dużo czasu w nadchodzącym czasie bo strasznie podoba mi się to wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto nawet podjąć chociaż jedno wyzwanie :)

      Usuń
  6. Ekstra pomysł ale nie pewnie z moim czasem będzie krucho żeby się przyłączyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz wziąć udział w jednym wyzwaniu lub kilku:) Jak tylko znajdziesz czas to zachęcam :)

      Usuń
  7. Jeśli znajdę choć chwilkę czasu wezmę udział chociażby w jednym:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie dołączę, ostatnio brałam udział w swoim pierwszym wyzwaniu makijażowym, chciałabym to pociągnąć dalej, bo bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo fajnie, makeup-maniaki łączmy się :D

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...