niedziela, 24 kwietnia 2016

PROSTY MAKIJAŻ Z AKCENTEM NA USTA I RZĘSY | TECHNIKA KLEJENIA RZĘS OD SPODU

Wita Was okularnica :) Te okulary idealnie pasowały mi do tego looku - ciemnych śliwkowych ust i delikatnego oka, gdzie główne skrzypce grają rzęsy. Kleiłam je tą nową techniką od spodu - dzięki temu rzęsy są prawie niezauważalne i wyglądają przepięknie, wprost idealnie! Ponad to ciemne usta w moim ulubionym kolorze, wyraziste brwi, matowa cera i lecę podbijać świat ;) Mam nadzieję, że moja delikatna propozycja się Wam spodoba - koniecznie dajcie znać! Buziaki!

# Those glasses perfectly fit this look - dark plum lips and soft eyes  with underlined lashes. My fake lashes are almost invisible because I stick them with using this new method from the bottom and I think they look perfect! Dark lips with my fav shade, dark brows, matte face and I'm ready! I hope you like it! Kisses! #





UŻYŁAM/ I'VE USED

Twarz/ Face:
- Podkład Revlon Colorstay 180
- Korektor rozświetlający Hean High Definition, 101 Porcelain
- Puder Kryolan Anti-shine face and body powder
- Róż Nyx ombre blush, 08 Code Breaker
- Paleta do konturowania Nyx Highlight and contour palette, 01

Brwi/ Brows:
- pomada do brwi Nyx Tame&Frame tinted brow pomade, 04 Espresso

Usta/ Lips:
- konturówka Golden Rose Dream Lips Lipliner, 520
- Matowa pomadka Nyx soft matte lip cream, 21 Transylvania

Oczy/ Eyes:
- Paleta cieni Zoeva Naturally Yours
- Maskara Max Factor 2000 Calorie
- Rzęsy Ardell, Demi Wispies

Odwiedź mnie na FACEBOOKU i INSTAGRAMIE !

13 komentarzy:

  1. łady makijaż, podoba mi się, delikatny i kobiecy :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, ta metoda jest znacznie bardziej efektowna ;) a makijaż bardzo ładnie sie prezentuje. Kolor ust jest obłędny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż :D piękna pani profesor ;) tak jakoś mi eis skojarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż przepiękny, szczególnie ten kolor ust! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż! Robi niesamowite wrażenie, a rzęsy super!! :D Cud malina :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor ma tą szminka! piękna okularnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wydanie okularnicy :) Rzęsy są zjawiskowe i ten kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty zawsze wyglądasz perfekcyjnie;) świetnie Ci w tych okularach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda - kolor na ustach jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się kolor ust i to on przeważa w tym makijażu mimo że rzęsy też cudnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...