niedziela, 17 kwietnia 2016

KLASYCZNE SMOKEY EYE W CZERNI | MAKIJAŻ MATOWY

Wczoraj na Facebooku udostępniłam 3 zapowiedzi makijaży, największym zainteresowaniem cieszył się ten, dlatego publikuję go jako pierwszy. Moja propozycja to klasyczny czarny makijaż smokey eye, całkowicie matowy, wyrazisty look. Nawet nie wiecie jak bardzo lubię matowe makijaże. Są bardzo eleganckie i wyrafinowane. Na temat makijażu smokey eye powstaje wiele wariacji, dlatego dziś postawiłam na totalną klasykę. Może moja fryzura i stylizacja od klasyki odstaje, ale chyba dlatego tak bardzo podoba mi się całokształt ;) Dajcie znać co sądzicie na jego temat! Buziaki!

# Yesterday I show you on Facebook my 3 looks, and you choose this one to publish it as first. Today's look is classic matte black smokey eye. You can't imagine how much I love matte finish, is sophisticated and elegant. There's a lot of types of smokey eye, and that's why I did a totally classic one. Tell me what do you think about it! Kisses! #





UŻYŁAM/ I'VE USED:

Twarz/ Face:
- Baza Inglot under make-up base
- Podkład Max Factor Lasting Performance, 102 Pastelle + biały podkład Make Up Revolution the One Foundation
- Korektor rozświetlający Hean high Definition, 101 Porcelain
- Puder Kryolan Anti-Shine powder
- Puder prasowany bronzujący Joko Pressed Powder
- Róż Flormar Matte Terracotta eye shadow, M102

Brwi/ Brows:
- Wosk w kredce Nyx eyebrow shaper 01
- Pomada do brwi Nyx Tame&Frame tinted brow pomade, 04 Espresso

Usta/ Lips:
- matowa pomadka Nyx Soft Matte Lip Cream, Tokyo

Oczy/ Eyes:
- Kredka do powiek Douglas eye pencil, 1 Back to black
- konturówka do powiek w żelu Inglot, 77
- Cienie do powiek Inglot, 63, 560, 342, 344
- Cienie do powiek z palety Zoeva Naturally Yours, Pure, First Love
- Pogrubiający tusz do rzęs Hean Giant Shock professional XXL volume, Black

13 komentarzy:

  1. Niesamowity makijaż! Masz wspaniałą urodę do prezentacji takich pięknych dzieł artstycznych :) Zazdroszczę ogromnie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędnie wyglądasz :) Bardzo Ci pasuje taki makijaż. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie, ja już nie pamiętam kiedy miałam takie oko :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jestem pod wrażeniem:) wyglądasz fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocny makijaż, ale naprawdę mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!!Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award przez blog http://mmhairismylife.blogspot.co.at/.Zapraszam i życzę powodzenia.Hair is my life

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo pisać, śliczny makijaż wszystko ładnie roztarte. Chciałam jeszcze napisać, że spodobały mi się Twoje policzki, cudny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super !!! Bardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny makijaż, oczy podkreślone nieziemsko. Totalne wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie całość wygląda fenomenalnie. Fryzura niby infantylna ale w połączeniu z makijażem tworzy taki zaczepny charakter ;) podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...