czwartek, 7 kwietnia 2016

FUTURYSTYCZNY MĘSKI MAKIJAŻ GRAFICZNY - SESJA Z RAFAŁEM

Cześć! Dziś chciałabym pokazać Wam troszkę nietypowy makijaż - makijaż męski, który wykonałam na ostatniej sesji. Tego typu graficzny makijaż chodził mi po głowie już od dłuższego czasu i dwóch fantastycznych gości moje marzenia spełniło ;) Zapraszam do oglądania, jest na co popatrzeć :D Buziaki!

# Hi guys! I want to show you some untypical make-up - male make-up I made lat time on photoshoot. I was thinking about that kond of graphic make-up for a long time and two great guys just fulfilled my dreams ;) Enjoy your watching, kisses!#






Produkty, których użyłam:
- Podkład Revlon Colorstay, 180 do cery mieszanej
- Korektor Flormar Full Coverage, 02
- Puder transparentny Kryolan Anti-Shine 
- Paleta do konturowania Nyx Highlight&Contour Palette 
- Zestaw do brwi Nyx Eyebrow Cake Powder, Blonde
- Konturówka do powiek w żelu Inglot, 76

7 komentarzy:

  1. Noo świetny efekt! Bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że jest świetny - przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie to wygląda i bardzo przyciąga wzrok :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekt :) wygląda interesująco i oryginalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginał, na pewno zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonałe efekty. Fajnie, że udało Ci się spełnić swoje marzenia i do tego wyszło to imponująco dobrze i ciekawie. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fotki są intrygujące ! :) Gratuluję pomysłu i wyobraźni.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...