środa, 13 kwietnia 2016

AŻUROWE CUT CREASE - TURKUS I KORONKOWY EYELINER HEAN

Dawno w swojej kosmetyczce nie miałam eyelinera w pisaku - przerzuciłam się eyelinery żelowe i używam ich od lat. Gdy w rączki wpadł mi pisak z Hean, po prostu musiałam przetestować jego możliwości i stworzyłam koronkowy wzór. Dzisiejsze cut crease to połączenie letnich turkusowych odcieni i wyrafinowanego eyelinera. Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu, podzielcie się opinią!

# I'm not using pen liners since I bought gel liners for a first time. Today I've tried my new pen liner from Hean,  I just had to test its capabilities and I made a lace pattern. Today's cut crease is a combination of summer turquoise shades and refined eyeliner. I hope you like it, please share your opinion!#





UŻYŁAM/ I'VE USED:

Twarz/ Face
- Podkład Revlon Colorstay, 180
- Korektor Rozświetlający Hean High Definition, 101 Porcelain
- Rozświetlacz w płynie Nyx Born to Glow Liquid Illuminator, 01 Sunbeam
- Puder Kryolan Anti-Shine Face and Body Powder
- Paleta do konturowania Nyx Highlight&Contour Pro Palette, 01
- Róż wypiekany Nyx Baked Blush, 02 Statement Red

Brwi/ Brows
- Cienie do brwi Hean Eyebrow Professional Set

Usta/ Lips
- Konturówka Golden Rose Dream Lips lipliner, 503

Oczy/ Eyes
- Hypoalergiczna kredka do oczu Hean Hypoalergenic Eye Pencil, 305 Graphite
- Eyeliner w pisaku Hean Wild Cat pen eyeliner, Black
- Konturówka do powiek w żelu Inglot, 76, 85 (jako baza)
- Cień do powiek/ Pigment Inglot 58
- Cień sypki Catrice Cucuba (limited edition), C01Sunny Side, C05 Take It Mint
- Glitter Dust H&M, White
- Cień sypki H&M, Midnight Turquoise

16 komentarzy:

  1. Pięknie to wykonałaś :)) Świetne połączenie kolorów :) A ta koronka jest przesłodka :))
    Zapraszam do mnie ;)Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Turkus oraz piękna koroneczka! Niesamowite połączenie! Uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak nietypowo, ale przyciąga wzrok. I jakie piękne kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra! Chodziłabym w takim na co dzien gdyby jego wykonanie nie zajmowałoby mnóstwa czasu z rana :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny makijaż ! <3
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. perfekcyjnie ! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity make - up! Robi wrażenie! Jest świetny! :) Dołączam do grona Twych obserwatorów by mieć na bieżąco Twoje świetne wpisy. Zdjęcia obłędne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, pełna perfekcja, podziwiam!:)
    Dodaje do obserwowanych :)
    Będzie mi bardzo miło jeśli mnie odwiedzisz: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również używam tylko żelowych eyelinerów, ale tak precyzyjne wzorki faktycznie ciężko byłoby nimi wykonać.

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...