środa, 30 marca 2016

MAKIJAŻ ARTYSTYCZNY, CHARAKTERYZACJA NA MASKĘ

Myślałam, że ostatnio zaszalałam z makijażem. Skoro ostatni makijaż był szaleństwem, to dzisiejszy jest furią xD Późnym wieczorem naszła mnie wena i improwizując stworzyłam dzisiejszy makijaż artystyczny, pewnego rodzaju charakteryzację. Nawet nie pamiętam, jakich produktów użyłam, brałam co wpadło mi w ręce :D Może troszkę mnie poniosło.... ;) Dajcie znać co sądzicie na jego temat, buziaki!

# I was thinking, my last make-up was crazy. If last one was crazy, this one must be fury xD I get inspiration late evening and I started to improvise. And I made this. I can't even remember which product I was using... But I hope you like it ;) Tell me! Kisses! #





16 komentarzy:

  1. To co uwielbiam- artyzm, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow fantastycznie wyglądasz:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga!!! Zbieram szczękę z podłogi!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem! Normalnie oczu nie mogłam oderwać, dlatego oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie zatkało ...... Talenciara Jesteś nieziemska ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. GENIALNE! Jestem zachwycona! Uwielbiam takie artystyczne klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem jak wygląda Twoje życie i co robisz, ale jeśli o Tobie jeszcze nie słychać na większa skalę to nie rozumiem dlaczego!!! masz tak olbrzymi talent ! musisz z nim wyjść dalej do ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  8. nieźle a do tego te białe oczy ! Robi wrażenie !

    OdpowiedzUsuń
  9. szacun ! ogólnie pomyślałabym że twarz jest narysowana dosłownie, na papierze. Tak nierealnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...