piątek, 18 marca 2016

WIDE OPEN | MAKIJAŻ CUT CREASE, KOCIE OKO

Cut Crease to makijaż dość wymagający technicznie - liczą się tu zarówno intensywne, ostre i precyzyjne linie, jak i dokładne roztarcie. Miałam potrzebę potrenować swoje umiejętności, a tego typu makijaż okazał się do tego idealny. Spędziłam nad nim sporo czasu, ale pierwsze koty za płoty :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba, dajcie koniecznie znać! Buziaki!

#Cut Crease is really technically hard to do - of great importance is both, sharp, precision lines and precise blending. I just need to practise my skills and this kind of make-up was just perfect for this. I spend a lot of time to do it, but it was my first time :) I hope you like it guys! Kisses!#






Użyłam
#I've used#


32 komentarze:

  1. Uwielbiam tego typu makijaże, rzeczywiście wymagają mnóstwa precyzji i dobrej techniki, ale efekt powala :) Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny! *.*

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaaaał, jesteś niesamowicie zdolna. No a makijaż godny podziwu i zachwytów.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jak to rewelacyjnie wygląda, bardzo mi się podoba :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalny, na pewno bardzo dużo czasu musiałaś poświęcić, ale efekt jest fantastyczny i te kolory ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały makijaż
    zazdroszczę zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, wspaniały makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is absolutely stunning! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow :o! Cudo :D Na prawdę. Klasa sama w sobie. Szkoda, ze można tak sobie szaleć tylko na wyjścia wieczorowe :D

    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny makijaż <3 bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. wow makijaż jest obłędny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny makijaż ;) jestem pod wrażeniem precyzji - wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obłędny! :) Mega precyzja :) Idealnie Ci to wyszło :) Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małe arcydzieło! Cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful blog :) happy Sunday!
    I am new follower :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurczaki, co za oko! *.*
    Petarda!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeejku jaki magiczny makijaż!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż. Próbowałam kiedyś zrobić Cut Crease w nieco "lżejszej" wersji ale na mnie to jakoś dziwnie wyglądało. Może ten makijaż nie pasuje do mojego kształtu oczu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cut crease powinno się właśnie dostosować do własnego kształtu oka, inaczej nie wyjdzie ;)

      Usuń
  19. czysta perfekcja ! piękny makijaż :)
    ps. dziękuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czysta perfekcja ! piękny makijaż :)
    ps. dziękuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ciężko jest mi komentować takie posty, dlatego że nie potrafię nic innego robić jak tylko zachwycać się nad takimi talentami, dodaję do obserwowanych bo magia jaką tworzysz mnie zdumiewa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt naprawde cudowny, niesamowicie poddkresla urode;) pieknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Odważny, ale bardzo ładny i dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny <3 czy biały na powiece, to biały eyeliner? Tez muszę się wziąć za wyzwanie cut crease :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękni odważny cut crease !!! :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...