czwartek, 3 marca 2016

HEY NOW| WIOSENNY MAKIJAŻ INGLOT, KOLOROWE BRWI I MULTIKOLOROWE SMOKEY

Dzisiejszy look jest bardzo kolorowy i intensywny. W oczy rzucają się zielone brwi, które zamieniają eleganckie, wieczorowe oko w makijaż artystyczny. Użyłam tu bardzo wielu cieni, aby uzyskać piękną głębię i idealne roztarcie.  Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, życzę miłego oglądania :*

# Today's look is colorful and intensive. Green eyebrows changed elegance, evening eyes in something more artistic. I've used a lot of eyeshadows to make it really deep and well blended. I hope you like this look, enjoy :* #






Użyłam
#I've used#

19 komentarzy:

  1. Przepiękny! Robi mega wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow makijaż jest obłędny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to zmalowałaś! Śliczna buzia i tak kolorowo! Świetny pomysł z brwiami! Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że takiego jeszcze nie widziałam. Genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Niesamowite! Nie mogę się napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tworzysz naprawdę niezwykłe makijaże! Jestem pod ogromnym wrażeniem. :)
    Może mogłabyś polecić jakąś bazę (albo coś innego :D), która nie zapycha, a pomaga zatuszować rozszerzone pory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jeszcze na taką nie trafiłam, ale słyszałam, że Step1 z Make Up For Ever bardzo ładnie tuszuje pory

      Usuń
  7. to jest coś niezwykłego! Obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy makijaż :) Wyglądasz jak modelka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż :) jak malujesz brwi cieniami, nakładasz na nie coś wcześniej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jaki efekt chcę uzyskać :) żeby brwi były bardziej intensywne i precyzyjne pokrywam je woskiem do brwi a dopiero potem używam cieni.

      Usuń
    2. Dzięki za informacje :)

      Usuń
  10. Bardzo oryginalny i inspirujący...Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...