wtorek, 8 marca 2016

DON'T SAVE ME| MAKIJAŻ KREATYWNY NYX, BIEL I KORAL

Hej robaki! Do dzisiejszego makijażu zainspirował mnie tusz do rzęs z Nyxa w odcieniu koralowym. Chciałam stworzyć do niego swoistą neutralną "bazę" na powiekach i tak zrodziło się to dzieło :) Nie jest to look na wyjście, na co dzień czy od święta, ale to już chyba wiecie ;) Buziaki!

#Hi! To make today's make-up I get inspired of my new coral mascara. I wanted to create kind of neutral base on my eyelids to underline that amazing colour. This is not an everyday look or even for a bigger ocassion, but I thin you know that ;) Kisses!#






Użyłam
#I've used#


13 komentarzy:

  1. świetny makijaż ! Uwielbiam kolorowe tusze ;) często robią kawał pracy bez większego wysiłku. W swojej kosmetyczce posiadam niebieski i nie raz ludzie wypytywali gdzie można dostać kolorowy tusz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! Uwielbiam takie "wizjonerskie", artystyczne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, rzęsy są cudowne :D Jesteś bardzo kreatywna i uzdolniona.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! bardzo artystyczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra makijaż, masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ok, this is soo cool! That mascara with the white eyes, damn

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Zwłaszcza te rzęsy wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  8. me gusa lubię taki fashion mejkap :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity makijaż, jestem pod wrażeniem!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor rzęs rewelacja

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda to niezwykle, bardzo przypadło mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...