wtorek, 15 marca 2016

BETWEEN ANGELS AND INSECTS | MAKIJAŻ PANTONE - NIEBIESKI I FIOLET | AMBASADORKA HEAN

Niedawno dotarła do mnie paczka ambasadorska z Hean. Stworzyłam dzisiejszy makijaż wykorzystując głównie otrzymane produkty, bardzo chciałam je wypróbować :) Zachwycił mnie kolor kredki, której użyłam na dolnej powiece - niebieski makijaż oka to hit sezonu wg Pantone ! Stworzyłam delikatnie przydymione oko w odcieniach szarości i błękitu, w połączeniu z fioletem na ustach uzyskałam mocny grunge look, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :) Co sądzicie na temat tego makijażu? Buziaki!

# Finally I have my ambassador box from Hean so I decide to make some look with using mostly my new cosmetics. I just love the colour of eyepencil under my eyes - blue colour is a smash hit of season. I made some grey and blue smokey look with some purple on lips to make it more grunge. I hope you like it, kisses!#







Użyłam
#I've used#


19 komentarzy:

  1. ładnie podkreśla oko ta kreska i świetnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, stworzyłaś naprawdę świetny, kolorowy makijaż :) Dobra robota :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oko faktycznie wygląda przyjemnie :) Szkoda natomiast szminki, nierównomierna taka.. Ale kolor ma ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow makijaż jesteś prześliczny a Ty cudownie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie w nim wyglądasz, super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się całość ! Śliczny jest ten niebieski na dolnej powiece.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebieski pięknie podobija twój kolor tęczówki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne podkreślenie dolnej powieki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rzadko szaleje z kolorami przy malowaniu oczu, ale u Ciebie makijaż prezentuje się bardzo ładnie :) Najbardziej urzekł mnie jednak kolor szminki, to już coś w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze swoimi makijażami to mogłabyś wyznaczać trendy! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi średnio pasuje niebieski, ale Ty wyglądasz w nim świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za takie kolory mogą zabić, są fenomenalne i te usta coś wspaniałego ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieska kredka oraz usta wyglądają fenomenalnie !!! Widzę, że znalazłam kolejnego mojego Ulubieńca! Będe zaglądała tu częściej:) Bardzo fascynuje mnie Wizaż i cenię takie artystki ja TY. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niebieska kredka oraz usta wyglądają fenomenalnie !!! Widzę, że znalazłam kolejnego mojego Ulubieńca! Będe zaglądała tu częściej:) Bardzo fascynuje mnie Wizaż i cenię takie artystki ja TY. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...