środa, 3 lutego 2016

TIRING GAME| MAKIJAŻ BIŻUTERYJNY, CYRKONIE + BŁĘKITNA KRESKA

Kryształki. Kryształki. Kryształki. Mówiły do mnie, że je zaniedbuję. Obiecałam poprawę. Dziś prezentuję Wam zapowiadany już na Facebooku makijaż biżuteryjny  z użyciem cyrkonii. Mi cała stylizacja kojarzy mi się nieco z jakąś egzotyczną księżniczką, a Wam?

#Crystals. Crystals. Crystals. They spoke to me, that I neglect them. So I promised, I gonna change that. I announced this make-up on Facebook which I want to show you today. I think it look like some exotic princess or some, don't you think?#






Użyłam
#I've used#

25 komentarzy:

  1. Super pomysł na makijaż i jestem pod wrażeniem jakości zdjęć (jak zwykle :D) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę też zalatuje stylem boho, bardzo ładnie wykonane! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż jest mega!!:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta niebieska kreska! CUdooo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym makijażu<3 Swoją drogą, piękne masz oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że posłuchałaś kryształków ;D Piękna z Ciebie księżniczka! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu widzę taką lagunę, cieplo spokój, błogość, wakacje. Świetny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) delikatnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealnie wyglądasz w tym makijażu, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż :O! Niestety ja nie mam ręki do malowania... Nie potrafię precyzyjnie zrobić kreski albo rozetrzeć cieni do oczu ;(

    Jeśli masz ochotę dowiedzieć się trochę o paznokciach hybrydowych zapraszam na arwenails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest kwestią wprawy, ćwiczeń - na fecebooku właśnie opublikowałam post, gdzie pokazałam swój rozwój w ciągu 4 lat- różnica jest ogromna!
      Jestem kosmetologiem, więc trochę hybryd już w życiu robiłam, ale dziękuję ;)

      Usuń
  11. Boże ten makijaż jest nieziemski!! :O WOW!!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli podoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwacji

      Usuń
  12. O matko, jaki cudny makijaż :) wyobrażam się w nim na jakimś wielkim magicznym wyjściu w zaczarowanej tematyce :D będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  13. a mi się kojarzysz jak boho laska z festiwalu Coachella

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w Twoim makijażu, przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej uroczy, delikatny i taki kobiecy a raczej dziewczęcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał ale piękny makijaż :* Ślicznie prezentuje się na zdjęciach :*
    Obserwuje :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały makijaż! Bardzo podoba mi się ta niebieska kreska!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem pod wrażeniem, kryształki cudne :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...