poniedziałek, 29 lutego 2016

PRETTY FLY| MAKIJAŻ WIOSENNY, SZTUCZNE PIEGI, MONOKOLOR NA POWIECE

Nie wiem jak Wy, ale ja już baaardzo tęsknię za wiosną. W sumie tęsknię za nią od pierwszych chłodnych dni jesieni, ale teraz to już tak bardzo bardzo. Mój dzisiejszy makijaż to przywitanie Pani Wiosny - bardzo lekki, świeży look. Nie używałam w nim pudru a praktycznie samych kremowych produktów. Ach no i piegi :) Piegi są super! Dajcie znać co sądzicie! Buziaki!

# I miss spring so much! Truth is that I miss spring from the first days of autumn, but very very much this time:P Today make-up is my welcome for Ms. Spring - such light and fresh look. I'm not using powder this time, only some creamy products. And freckles... Yes, freckles are cool! Tell me what you think! Kisses! #







Użyłam
#I've used#


8 komentarzy:

  1. piegi są urocze! bardzo mi się podobają u kogoś a ja niestety nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż i bardzo Ci pasuje;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie masz piegów?! W takim razie bardzo udane udawane piegi ;) Też mam już dosyć zimy >.<

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tesknie za wiosna kolejna juz teraz, nie moge zniesc mysli, ze znowu bedzie zima i tak w kolko, znowu i znowu i znowu, kiedy to sie skonczy i bedzie wieczny maj?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piegi wyglądają dość prawdziwie ale jakoś pomarańczowy cień na oku do mnie nie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega kobiecości dodają te piegi temu makijażowi i takiego letniego powiewu ;)
    U mnie są piegi na nosie heh i się ich wstydzę nie raz, a Twoje dorobione mega super wyglądają ;)

    Więcej takich makijażu Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...