wtorek, 16 lutego 2016

GANGSTA'S PARADISE| MAKIJAŻ - MOCNE BRWI, CIEMNE USTA

Koniec udawania ślicznej, grzecznej dziewczynki. Kobieta w końcu ma tysiąc twarzy (a słynny Grey tylko 50, słaba statystyka). Dziś ukazuję moje kolejne oblicze, dajcie znać co sądzicie na temat makijażu i czy podoba się Wam taki styl - mocne brwi i mocne usta! Domyślacie się, że ja czuję się genialnie ;) Buziaki!

#I stopped playing cute little girl. Christian Grey have 50 shades, we have 1000. Today's look is my next one, share your opinion about make-up and tell me do you guys like that kind of style! Kisses!#







Użyłam
#I've used#


17 komentarzy:

  1. Świetnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny makijaż;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie podkresliłąs brwi podobaja miosie , ta precyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak, czad ! Bad girl ;)
    Fajnie troszkę mi się tu kojarzysz z Rihanną.
    Mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, zalatuje Riri :D
      Dzięki!

      Usuń
  5. TY to masz talent i pomysłów masę

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! :) Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiało 90's :)
    Świetny make-up, lubię takie klimaty. ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAA MOJA UKOCHANA PIOSENKA! Przez Ciebie słucham teraz w kółko,! :D Kocham ten film i tą przewodnią piosenkę! Makijaż mega, taki zadziorny, gangsterski, mega!! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też ostatnio "wymęczyła" ta piosenka ;) Dzięki!

      Usuń
  9. Łał ! Ale ten makijaż jest MEGA ! :* Pasuje do cb :) Wszystko ze sb tworzy piękny efekt ! :*
    Zapraszam do mnie :* http://calypso-written-by-daria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno potrafisz wyczarować coś idealnego, normalnie nic tylko Cie podziwiać, jest fenomenalnie ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż nie jest moją mocną stroną, ale ten blog jest po prostu mega inspiracją. Podziwiam za kreatywność! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...