czwartek, 25 lutego 2016

FORGET YOU| MAKIJAŻ NYX MIEDZIANY SMOKEY EYE, ŚLIWKOWE USTA

Dzisiejszy makijaż wykonany został prawie wyłącznie kosmetykami NYX, wczoraj otrzymałam paczkę ich produktów wygranych w konkursie i nie potrafiłam się powstrzymać aby od razu ich nie użyć! Moja propozycja to bardzo ciepły makijaż w odcieniach miedzi i malinowego różu w połączeniu z ciemną śliwką na ustach. Dajcie znać jak Wam się podoba! Buziaki!

#Today's make-up was made mostly by using NYX cosmetics. Remember their competition I won? Yesterday I get my award so I just had to use them ;) I offer to you some warm make-up in cooper and raspberry-pink shades with dark plum lips. Share your opinion! Kisses!#






 Użyłam
#I've used#

15 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż! :)
    Usta są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę całą masę produktów NYX, lubisz, polecasz? Świetne oczko!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niedawno je dostałam, ale mają sporo perełek :)

      Usuń
  3. Makijaż jest super ;) bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wyglądasz cudownie w tym makijażu:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w twoich ustach! i w odcieniu pomadki i w ich kształcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się w ostatnim czasie bordo, miedź czy czerwień na powiekach- ale jakoś tak boję się sama zaryzykować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż można zmyć, nie ma się czego bać! ;)

      Usuń
  7. Nie przepadam za takimi kolorami w makijazu oka, ale musze przyznac ze wyglada bardzo efektownie w tym zestawieniu z ciemnymi ustami.
    Glee <3!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Jaki piękny! Uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Girl, you need to be on instagram, so I can follow you :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm thinking about it for a while :)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...