piątek, 12 lutego 2016

COME CLOSER| ZOEVA GLAMOUR CAT EYES, USTA OMBRE + KOCIE OKO (KONKURS KATOSU I NYX)

 Bardziej kocie oko już być nie może ;) Praca wykonana na konkurs organizowany przez Katosu i firme NYX, inspirowana tematyką "Hollywood Glam", który udało mi się wygrać! Ja postawiłam na przełamaną klasykę - czerwone matowe usta, u mnie w wersji ombre oraz kocie oko o odcieniach miedzi i pomarańczy. Myślę, że mimo wyrazistych ust, nie można oderwać wzroku od oczu, jak myślicie? :)

#This is the cattest cat eyes I've ever done ;) I made this look for a "Hollywood Glam" competition, which I won! I decide to made something classic with a twist - ombre matte red lips and cat eyes in cooper and orange shades. Tell me what do you think about this make-up guys! #






Użyłam
#I've used#


21 komentarzy:

  1. Ale mocny kolor pomadki, świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż świetny, zwłaszcza oczy.... Miles Kane - właśnie odpalam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, jestem pod wrażeniem! boski makijaż, nie dziwię się , że wygrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, co za oko! Coś niesamowitego! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Świetny makijaż, chciałabym kiedyś dojść do takiej perfekcji <3 i usta ombre też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż jest boski a wykonanie perfekcyjne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wewnętrzny kącik.. majstersztyk :) Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. what a lovely post my dear
    i love this make up so much
    you are such a natural beauty
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ten makijaż w konkursowych. Od razu mi się spodobał. Piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż:) Spróbuję czegoś podobnego, gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, ni emogę się napatrzeć, dbasz o każdy szczegół brawo :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! :D Twoje makijaże są zawsze piękne i perfekcyjnie wykonane <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda fenomenalnie, taki glam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny look. I ta precyzja wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod ogromnym wrażeniem.Prosty i piękny,idealny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo ! Nie dziwię się, że wygrałaś. Zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...