poniedziałek, 25 stycznia 2016

WINE | SESJA, MAKIJAŻ GLAMOUR + USTA W ODCIENIU WINA

Tą sesję zapowiadałam już jakiś czas temu na Facebooku, i po prostu o niej zapomniałam!  Sesja Angeliki, w ostatnich ciepłych i kolorowych dniach jesieni. Postawiłyśmy na bardzo kobiecy look i makijaż glamour z ustami w odcieniach wina, czyli coś co wpisało się idealnie w klimat zdjęć. Zgrabna Angelika poradziła sobie świetnie w nowej roli a cała ekipa sesję wspomina bardzo przyjemnie, pomijając obłocone buty ;) Dajcie znać jak Wam się podoba! Buziaki!


MUA: Sylwia Gorączkowska Redmylips






10 komentarzy:

  1. Piękna sesja i bardzo podoba mi się kolor kapelusza oraz na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. Kolor kapelusza, ust i nawet brązowo-wrzosowej bluzki dają świetny efekt na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia przepiękne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny jest ten kapelusz ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny kolor ust. Spodobało mi się tutaj, zatem zostaję na dłużej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sesja jest przepiękna i ten kolor wina ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne - podobają mi się makijaże, właśnie w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...