wtorek, 19 stycznia 2016

SMOOTH OPERATOR | PŁYNNE ZŁOTO, MAKIJAŻ KREATYWNY KRYOLAN

Moje artystyczne szaleństwo :) Głównym produktem jakiego użyłam była złota farbka do ciała i za jej pomocą uzyskałam oczekiwany efekt bałaganu. Bardzo lubię takie wariacje, pobudzają kreatywność i odstresowują :p Mam nadzieję, że się Wam podoba! Dajcie znać!

#My madness :)  All make-up is mostly golden body paint. I used it to make some kind of mess on my face. I love that kind of variations, it's stimulate my creativity and reducing the stress :P I hope you like it! Tell me! #






Twarz/ Face
Revlon,  Colorstay 180
Anabelle Minerals, podkład kryjący
Astor, Skin Match 4Ever bronzer Brunette

Oczy/ Eyes
Kryolan, Make-up Creme Gold

Brwi/ Eyebrows
Maybelline, Color Tatoo Permanent Taupe

Usta/ Lips
foundation
Kryolan, Make-up Creme Gold

12 komentarzy:

  1. Szalone ale wszystko w super tonacji a bardzo lubię złoto no i wg takie błyszczące makijaż nawet zwariowane.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kreatywne prace, bardzo ładne!

    https://shadesofblondie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wykorzystana złota farbka do ciała!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać, że farbka ma wyjątkowo ładny odcień

      Usuń
  5. aj, jestem pod wrażeniem, naprawdę pięknie to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwieeelbiam takie artystyczne wariacje! <3

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...