piątek, 8 stycznia 2016

QUEEN OF THE BALL | MAKIJAŻ KARNAWAŁOWY "KRÓLOWA BALU", MASKA WENECKA

Mamy czas karnawałowy, więc chcę pochwalić się w końcu moim dziełem :) Makijaż imitujący karnawałową maskę, nieco w stylu weneckim. Pracę zatytułowałam "królowa balu", stąd korona na głowie modelki. Chcę baaardzo podziękować za współprace przepięknej Luizie i przezdolnemu Sebastianowi, bez których ta praca by nie powstała!

#It's carnival time so I want to show you my last work:) This make-up is an imitation of carnival mask in Venetian style. I entitled it "Queen of the ball" and that's why my model is wearing a crown. I want to say thank you for my gorgeous Luiza and talented Sebastian, this work will never be such without you!#

Modelka: Luiza Kramek
Fotograf: Sebastian Piełudź
Makijaż: Ja








I na deserek my :)
# For a dessert#

16 komentarzy:

  1. Pierwsze skojarzenie: Alicja w Krainie Czarów.
    Bardzo ciekawa sesja!
    x x

    OdpowiedzUsuń
  2. Hipnotyzujący makijaż :) bardzo podoba mi się kolor ust :) jestem ciekawa ile zajęło Ci takie dzieło?
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, poprostu genialna praca! Jestem pod wrażeniem! :) Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Wygląda to naprawdę niesamowicie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. obłędny makijaż;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega efekt ! A modelka prześlicznej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny makijaż :) A korona kojarzy mi się z Timem Burtonem i jego dziełami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne, chyba nic ostatnio tak mi się nie spodobało:D

    OdpowiedzUsuń
  9. O wow, makijaż jest fenomenalny, taki szlachetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna stylizacja, odważnie i zupełnie nietypowo. Gratuluję odwagi, to cenna cecha :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...