czwartek, 28 stycznia 2016

HOLDIN ON | MAKIJAŻ KOCIE OKO + SMOKEY EYE W BUTELKOWEJ ZIELENI

 Naszła mnie ochota na kocie oko. I na butelkową zieleń. Swoje zachcianki połączyłam i stworzyłam makijaż, który dziś Wam prezentuję. Zdecydowanie babski, nic nie wydziwiałam tym razem. Jedynie na głowie troszkę bardziej. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, życzę miłego oglądania!

# I feel like do some cat eyes. And use some bottle green. I join both and made this make-up. Definitely feminie, no madness this time. I hope you like it, enjoy watching!








Użyłam
# I've used#


18 komentarzy:

  1. Jakoś nigdy nie byłam przekonana do takich kolorów, ale połączyłaś je idealnie, wygląda ten makijaż super ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wszędzie widzę butelkową zieleń xD
    Makijaż ładniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie oczy, przepiękna ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska zieleń! piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wyglądasz w tym makijażu:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w tym makijażu wyglądasz bardzo kobieco i zmysłowo!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow,tylko tyle przychodzi mi na myśl patrząc na to cudo

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak zgadzam się - PIĘKNY!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotogeniczna z Ciebie dziewczyna. Makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ci pasuje, pięknie wyglądasz :)

    http://shadesofblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś przepiękna! i cudowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie makijaż podkreśla kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zawsze omijałam zielone cienie, teraz chyba muszę kupić, makijaż totalnie mnie zachwycił *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, zdecydowanie moje klimaty! Szkoda, że nie ma zdjęć oka krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż nie potrafię ich robić ;)

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...