poniedziałek, 7 grudnia 2015

POWDER-PUFF | DELIKATNY MAKIJAŻ Z BIAŁĄ KRESKĄ

W końcu mogę podzielić się z Wami efektami mojej ostatniej sesji. Bardzo delikatna i zwiewna. W makijażu główne skrzypce grała biała kreska na oku w otoczeniu pasteli na ustach i policzkach. Mam nadzieję, że się Wam podoba, ja uwielbiam te zdjęcia dlatego tym razem nie szczędzę ;)! Przezdolna ekipa! Uwielbiam Was!

#I can finally share with you my last session. It was very delicate and light. I made white line on eyes and put some pastels on lips and cheeks. I hope you like it. I have to say that I love it and all the people I collaborate with!!#

Mod: Patrycja Kaczmarczyk
Hair: Magda Jankowska
Fot I: Katarzyna Banaszek
Fot II: Piotr Stankiewicz
MUA: Ja



























9 komentarzy:

  1. Doskonała sesja, w każdym calu.. mogłabym patrzeć i patrzeć. Bosko ; ) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za cudowny makijaż <333

    OdpowiedzUsuń
  3. wow przepiękne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia śliczne, makijaż dopasowany do sesji ;) ale ja osobiście bym się tak nie pomalowała xd
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie wygląda ta kreska! boskie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta biała kreska tak idealnie komponuje się z całym ze mysłem zdjęcia, że się na patrzyć nie mogę, proste ale jakie efektowne!

    Shadesofblondie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem talentu..piękne zdjęcia, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...