wtorek, 17 listopada 2015

VALERY | MAKIJAŻ DZIENNY W CIEPŁYCH BRĄZACH | ZOEVA COCOA BLEND

Brąz to bardzo bezpieczny kolor zarówno w makijażu dziennym jak i wieczorowym. Istotne jest aby dobrać odpowiednie odcienie, które będą pasować do naszego typu kolorystycznego. Ja jestem totalnie ciepłym typem i w końcu znalazłam paletkę idealną dla mnie, a jest nią Cocoa Blend od Zoevy. Dzisiejszy makijaż to wzmocniony makijaż dzienny w ciepłych brązach. Zdjęcia robiłam w dniu  moich niedawno obchodzonych urodzin, dlatego musicie wybaczyć mi brak zdjęcia produktów, które użyłam - tego dnia za dużo się działo ;)

# Brown is good for everyone both everyday and evening make-up. It is important to find your proper shade. I am totally warm type and I've finally found my perfect palette - Cocoa Blend from Zoeva. Today make-up is intensified everyday one in warm tones. I made it on my birthday so you have to forgive me no picture of product I've used - I was totally busy :)#






Użyłam między innymi
#I've used among others#



11 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) Pomimo tego, że ja jestem raczej chłodnym typem karnacji, również uwielbiam tę paletę :) Freshly Toasted oraz Substitue for love kocham w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście Naturally Yours jest przepiękna :)

      Usuń
  2. śliczny dzienniaczek:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz cudowne oczy i umiesz je pięknie podkreślić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, wygląda fenomenalnie i bardzo Ci pasują takie neutralne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...