niedziela, 8 listopada 2015

GUESS I'M A FOOL | CHŁODNY MAKIJAŻ W ODCIENIACH RÓŻU I TAUPE

Ostatnio bardzo modny stał się kolor "taupe" oraz wszelkie inne, mocno przybrudzone. Sama jestem ich wielbicielką, choć nieco gryzą się z moim bardzo ciepłym typem kolorystycznym. Dziś zmalowałam dla Was makijaż w przybrudzonych różach, miedzi i szarościach. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Miłego oglądania!

#Taupe is the most popular colour now, and all those mucky shades. I am the biggest fan even if they don't match to my warm colour type. Today I want to show you my make-up in pinks, cooper and taupes, I hope you like it. Enjoy!#






Użyłam
# I've used#


11 komentarzy:

  1. piękny:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny na co dzień. Nosiłabym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszedł Ci ten makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie podkreśliłaś swoją urodę, wyglądasz pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie jest Ci w takich kolorkach :) Super

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...