środa, 14 października 2015

TRIP SWITCH | ZIELONE USTA - MAKIJAŻ AWANGARDOWY

W zupełnie nieplanowany sposób zapachniało Halloween. Zielone usta wyglądają trochę creepy ale chętnie bym takowe nosiła na co dzień, gdybym tylko miała okazję. Natomiast zestawienie zieleni z niebieskim uważam za zapomniane i niedoceniane - argumenty poniżej ;) Dajcie znać co sądzicie i nie piszcie, że nie umalowałybyście się tak na co dzień, bo to już wiem, buziaki!

#Looks like Halloween is coming... Green lips looks creepy, but I really wisch to wear them, if I only had a proper occasion. Combination of green and blue is definitely forgotten and unappreciated - arguments down below ;) Tell me what you think about it but please, don't tell me you will never wear that because I know that already, kisses! #








Użyłam
# I've used #


11 komentarzy:

  1. Jesteś boska! *.* Ja chętnie w zielonkawych ustach też wyszła na miasto ;D Jefree Star o ile się nie mylę ostatnio wypuścił nową szminkę w płynie Dirty Money w zielonkawym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż :) Chyba przez to połączenie kolorów bardziej zawiało mi latami 80-tymi :) Takie skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie urzeka bardzo makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow, nie no oczy masz boskie tutaj, świetnie wyglądasz w takich kolorach, a usta fajne na nadchodzący Halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ty to malujesz w tak wspaniały sposób, że gdybyś mnie tak umalowała wyszłabym tak na ulicę jak najbardziej :) no może w zielonych ustach nie hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam niebieski na oczach :) Świetny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny makijaż, jak wszystkie :) Śliczna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze, że zaintrygowałaś mnie tą szminką! Wygląda zajeświetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja autorska mikstura ;) Dzięki!

      Usuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...