sobota, 12 września 2015

WE WANT IT | DELIKATNY MAKIJAŻ W PASTELACH Z USTAMI OMBRE

Wracam po dłuższej przerwie, wypoczęta i z bańką pełną pomysłów ;) Chciałam pokazać Wam coś kobiecego i delikatnego - makijaż nadaje się na co dzień, użyte kolory podkreślają każdy odcień tęczówki oka a kreska dodaje wyrazistości. Na deser ukochane przeze mnie usta ombre, enjoy :)

# I came back after while, rested and full of new ideas :) I want to show you some delicate everyday make-up. Colours I've used gonna underline all shades of iris. My favourit ombre lips for dessert, enjoy ;) #







Użyłam
#I've used#


13 komentarzy:

  1. Super makijaż, z chęcią bym w takim wyszła z domu:) A usta - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nigdy nie widziałam piękniejszych ust ! wspaniale zrobione ombre :) i piękny makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny makijaż a te usta BOSKIE!:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne oczka;) i cienie też;)....już obserwuje i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czad ! o ustach ombre jeszce nigdy nie slyszałam, ale ja to sto lat za murzynami jestem hehe bossssko wyszło ! cały makijaż perfekcyjny, meeega dopracowany- na prawdę mega szacun kochana, widać, że masz fach w ręku, ja z moimi dwiema lewymi, w życiu bym takiego cuda nie wyzarowała :P hehe

    Pięknie !

    pozdrowionka :)
    daria

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę! Pierwszy raz widzę usta ombre! Serio! Albo widziałam, ale się nie przyglądałam ... Fantastyczne! Wgl cały make up świetny - lajkuję FB by być na bieżąco! podoba mi się tutaj - pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super :) Rewelacyjny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...