sobota, 19 września 2015

SOME MINDS| MAKIJAŻ NUDE "NO MAKEUP"

Hey! Makijaż nude to coś co głośno gra mi w duszy. Moja wersja nude to taka "naga" twarz - dokładnie wyrównana z wyrazistymi brwiami. Przyznam, że w takim makijażu czuję się genialnie, tak czuję się po prostu sobą. Włączamy nutę i oglądamy! Do następnego :)

# Hey! Nude make-up is my favourite one. My version is smooth skin, underlined eyebrows and naked eye. I should admit that I feel fabulous in it. I wear it everyday and I just feel like myself. Enjoy!#






Użyłam
#I've used#


10 komentarzy:

  1. bardzo, fajny naturalny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no brawo, jest to powód na to, że kobiety bez makijażu oczu ( rzęs) moga wyglądać mega pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny :) choć osobiście wolę mocniejsze makijaże :p nude to nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodalabym jeszcze tusz, ale i tak jst bardzo fajny. Idealny na co dzien! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? Mega, mega promiennie to wygląda, lecz ja za chiny ludowe nie wyjdę bez pomalowanych rzęs, taki ''fetysz'' hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie naturalnie, uwielbiam takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...