wtorek, 4 sierpnia 2015

MERCY | MAKIJAŻOWY TREND "CRYING LIPS" - ROZMYTE USTA

"Crying lips" to trend, który ostatnimi czasy pojawiał się na wybiegach. O co w nim chodzi? Usta pomalowane są w taki sposób, że szminka wychodzi poza kontur ust, co ma imitować wygląd ust płaczącej osoby - zaczerwienione i rozmyte. Dziś zinterpretowalam ten trend dość dobitnie, ale możecie spokojnie ten trend wykorzystać w makijażu dziennym wklepując szminkę palcem, nie wychodząc aż tak mocno poza kontur ust :)

# "Crying lips" is the latest popular trend. What's the matter of that trend? Lips look like crying person lips - they are red and smeared. You can also use this trend in your everyday make-up, just don't smear lipstick as much as me just pat the red by using your finger :) #







 Użyłam
# I've used#

9 komentarzy:

  1. Hm, ciekawie aczkolwiek nie w moim guście.
    Oczy cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż oczu fajny, ale przedstawiony przez Ciebie trend na zapłakane usta w ogóle do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do zdjęć ten trend jest świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ten trend do mnie nie przemawia, wole klasycznie pomalowane usta :)
    Ładny make up oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie pomalowane oczy! Ładny kolor szminki ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się makijaż oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te usta przypominają mi bardziej stan po ostrym całowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...